دنیای مطالب کامپیوتر و دانلود قهوه

دنیای مطالب کامپیوتر و دانلود قهوه
اطلاعات نرم افزار اطلاعات سخت افزار و بازی و خبر و اینترنت و دانلود + دنیای مجازی  
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
اول من و لینک کنید نام لینک من برای قرار گیری در وبلاگ شما (دنياي كامپيوتر و دانلود  قهوه) حالا خودتون رو از طریق لینک هوشمند لینک کنید





 IGN چندی پیش ده بازی برتر که از ابتدای سال تا انتهای سال ۰۱۰ ساخته شده اند، را معرفی کرد. نکته قابل توجه در این لیست عدم حضور بازی GTA IV و هیچ یک از عناوین سری HALO است. لیست منتشر شده به شرح زیر است

● Half Life۲
“نیمه جان ” توسط شرکت Valve ساخته شد و در سال توسط ” Vivendi Games” به صورت انحصاری برای PC عرضه شد. با آن که بیش از پنج سال از عرضه ی نیمه جان دو می گذرد، بسیاری از گیمر ها از نیمه جان دو به عنوان بهترین بازش شوتر تاریخ و کامل ترین بازی یاد می کنند.


● Shadow of the Colossus
این بازی که محصول شرکت SCEI است، در اواخر نسل ششم (سال ) به صورت انحصاری برای PS۲ عرضه شد. “سایه ی کولوسوس” توانست نظر بسیاری از منتقدان را جلب کند، ولی به دلیل تبلیغات نامناسب در بازار فروش با شکست بسیار بزرگی روبرو شد.

● Star Wars Knights of the Old Republic
بیش تر گیمر های حرفه ای این بازی را با نام KOTOR می شناسند. کوتور توسط “Bioware” ساخته و توسط “لوکاس آرتز” در سال برای PC و کنسول نسل ششمی Xbox منتشر شده است. بعضی از منتقدین از KOTOR به عنوان انقلابی در نوع روایت داستان در بازی های نقش آفرینی یاد می کنند.


● Grand Theft Auto III
راک استار GTA۳ را در سال به صورت انحصاری برای کنسول PS۲ عرضه کرد. “ماشین دزدی بزرگ سه” تحولی بزرگ در سبک Open World ایجاد کرد به طوری که هنوز بسیاری از استودیو های بازی سازی از کلیشه های GTA ۳ در ساخت بازی هایشان بهره می برند.
Super Mario Galaxy
این بازی پرفروش ترین عنوان کنسول خانگی Wii تا به امروز است. سوپر ماریو گالاکسی سال توسط نینتندو ساخته و به صورت انحصاری برای “وی” عرضه شد. مهم ترین ویژگی این بازی به کارگیری خلاقیت برای طراحی مراحل متعدد بازی است.


● Counter Strike
“کانتر استرایک” در واقع یک “ماد” (Mod) برای نسخه ی اول Half Life بود که به دلیل استقبال بسیار زیاد توسط شرکت “والو” (Valve) به صورت یک بازی مستقل از نیمه جان عرضه شد. مهم ترین ویژگی های کانتر استرایک که طول عمر این بازی را تضمین کرده است، بالانس بودن قدرت دو تیم و امکان پیاده سازی استراتژی های مختلف است.


● Fallout۳
“فال آوت سه” سال برای PC و Xbox۳۶۰ و PS۳ به بازار آمد. با آن که نسخه ی سوم فال آوت نسبت به نسخه ی دوم خیلی راحت تر شده بود و از نقش آفرینی دور شده بود ولی باز تبدیل به بازی موفقی شد. یکی از دلایل موفقیت فال آوت سه تبلیغات گسترده در سایت های تخصصی بازی های ویدئویی بود.


● Battlefield۱۹۴۲
“میدان نبرد : اولین بازی شوتری بود که بر روی بخش چند نفره و آنلاین تمرکز کرده بود. نقشه های بسیار بزرگ، وسایل نقلیه متعدد، نگاهی جدید به جنگ جهانی دوم و … همگی از دلایل موفقیت این بازی هستند. این بازی در سال توسط DICE ساخته و به وسیله ی “الکترونیک آرتز” برای PC عرضه شد.


● Okami
Clover Studio با ساخت بازی “اکامی” کاری کرد تا سبک گرافیکی “سل شید” دوباره جان بگیرد. اکامی در سال میلادی توسط “کپکام” به صورت انحصاری برای PS۲ منتشر شد.


● Uncharted۲ Among Thieves
“آنچارتد در اواخر سال به صورت انحصاری برای کنسول خانگی PS۳ عرضه شد. می توان آنچارتد دو را کامل ترین اکشن سوم شخص تا کنون دانست. کنترل روان، داستان درگیرکننده، گرافیک خیره کننده و صحنه های از پیش کارگردانی شده از مهم ترین ویژگی های آنچارتد دو است


دوست عزيز نظر يادت نره☺☻
اگر از مطلب خوشتان آمد و برای شما مفید بود نظر دهید و در نظزر سنجی ما شرکت کنید

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 29 مهر 1390برچسب:, ] [ 13:17 ] [ مجید ]
.: Weblog Themes By themzha :.

درباره وبلاگ

سلام به همه اگه مطالب وبلاگ رو دوست داشتین نظر یادتون نره راستی تو نظر سنجی هم شرکت کنید ممنون میشم تشکر از همه
امکانات وب